Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka do komunikacji z partnerami

LOXONE POLAND sp. z o.o.

Bytom

25 dni temu

Ogłoszenie numer: 2659028, z dnia 2019-09-18

LOXONE POLAND sp. z o.o.

Założone w 2009 roku przedsiębiorstwo Loxone na trwałe zrewolucjonizowało branżę inteligentnych domów. Wszystko dzięki zielonemu Miniserverowi, który zagwarantował firmie pozycję lidera na rynku. Dzisiaj Loxone zatrudnia ponad 300 osób i jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w świecie inteligentnych domów. Na polskim rynku firma jest oficjalnie obecna od 2018 roku.

Asystent / Asystentka do komunikacji z partnerami

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

 

Opis stanowiska

Sprzedawaj polskim elektrykom szansę stulecia i zmieniaj ich działalność nie do poznania: zostań członkiem zespołu sprzedaży Loxone. Naszą misją jest dystrybucja systemu inteligentnego gomu przy pomocy partnerów instalacyjnych i dawanie Polakom więcej czasu na przyjemności życia.

  • Telefoniczna akwizycja nowych partnerów instalacyjnych
  • Stała opieka nad aktualnymi partnerami
  • Osiąganie konkretnych celów sprzedażowych
  • Zarządzanie danymi za pośrednictwem systemu CRM

Wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży lub na innym zorientowanym na klienta stanowisku (catering, hotelarstwo, itp.)
  • Znajomość j. polskiego na poziomie rodzimego użytkownika, znajomość polskiego rynku zaletą
  • Znajomość j. niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętności negocjacyjne, empatyczny kontakt z klientem
  • Pewność siebie, entuzjazm i duch zespołowy

Oferujemy

  • Wynagrodzenie od 5000 zł brutto, pełny etat na czas nieokreślony
  • Godzinne przerwy na obiad
  • Legendarne teambuildingi, zniżki pracownicze na produkty
  • Możliwość zmiany życia ludzi na lepsze

Wynagrodzenie

Od 5000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Asystent Działu Sprzedaży jest to osoba, która odpowiada za wspieranie pracy Działu Sprzedaży w firmie. Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy: wspieranie pracy działu handlowego, przygotowywanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, uzupełnianie zapasów, zapewnienie ciągłości łańcucha dostaw, a także przygotowywanie ofert ...
Praca Asystent Działu Sprzedaży