Ogłoszenie numer: 10071826, z dnia 2025-07-13
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Wsparcie w obszarze ogólnych procedur administracyjnych
- Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja
- Przygotowywanie notatek, pism, raportów i działań następczych
- Organizacja spotkań online i stacjonarnych, sporządzanie protokołów
- Obsługa korespondencji, zarządzanie harmonogramem
- Monitorowanie skrzynek pocztowych, komunikacja z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Przegląd dokumentacji dołączonej do roszczeń, faktur i wezwań do zapłaty
- Wymagania:
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze administracji
- Biegłość w MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i ewentualnie innego języka UE
- Umiejętności osobiste: odpowiedzialność, samodzielność, orientacja na usługi, umiejętność pracy pod presją, dokładność, dyskrecja, umiejętności organizacyjne, adaptacja do dynamicznego środowiska, umiejętność pracy w teamie
- Oferujemy:
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie dzienne netto: 71,82 €
- Opiekę medyczną, kartę sportową
- Możliwości rozwoju i awansu
- Lokalizacja biura w centrum Warszawy
- Pracę w zespole profesjonalistów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.