Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych

EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

Radom, Warszawa

205 dni temu

Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac, oraz doradztwa. Powstaliśmy z myślą o wymagających klientach, którzy dynamicznie rozwijają swój biznes.

Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu.

 

Zadaniem naszego zespołu IT jest dostarczanie innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań technologicznych, aby pomóc firmie i naszym klientom pracować skuteczniej i wydajniej. W związku z powiększaniem się naszego zespołu i nadchodzącymi projektami, poszukujemy Asystenta/Asystentki ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych, który dołączy do Exco.

Asystent / Asystentka ds. Automatyzacji Procesów Biznesowych
Miejsce pracy: Radom, Warszawa
W czym nam pomożesz?
  • będziesz wspierać w projektowaniu, testowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań automatyzujących procesy (Makra VBA, Skrypty, Aplikacje)
  • w usprawnianiu workflow firmy w oparciu o Sharepoint, PowerApps, Power Automate (Flow)
  • w prowadzeniu dokumentacji technicznej
  • w zapewnianiu wsparcia we wdrożonych rozwiązaniach
  • w identyfikowaniu obszarów możliwych do usprawnienia
Co pomoże Ci w pracy:
  • dobra znajomość pakietu Office 365
  • znajomość VBA oraz SQL
  • podstawy programowania w dowolnym języku: Java /C# / JS / Python / PHP
  • umiejętność analizowania problemów
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów o kierunku informatycznym lub pokrewnym
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającym sprawne czytanie dokumentacji
  • umiejętność pracy w grupie
  • kreatywność
Dodatkowo, mile widziane będzie:
  • coś czym możesz się pochwalić - Github
  • znajomość systemu kontroli wersji GIT
  • znajomość aplikacji Sharepoint/PowerApps/Power Automate
Co oferujemy?
  • pracę w młodym, kreatywnym zespole pracującym w międzynarodowym środowisku
  • komfortowe warunki pracy oraz miłą i wspierającą atmosferę pracy
  • ciekawe i ambitne projekty dzięki którym będziesz miał dostęp do najnowszych technologii
  • rozwój kariery po obraniu własnej ścieżki w dziale IT
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • dodatek urlopowy- chcemy, abyś  dobrze wypoczywał
  • program poleceń pracowniczych- zaproś do nas swoich znajomych

 

Administratorem danych jest EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-585, Al. Niepodległości 106. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody."

Poznaj

EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Grupa EXCO A2A Polska działa w Polsce od 1999 roku. Przez te lata zdobyliśmy doskonałą znajomość polskiego rynku i potrzeb biznesowych naszych klientów. Jesteśmy członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL zrzeszającej ponad 740 biuru w 108 krajach.

Nasza firma została założona z myślą o wymagających klientach, którzy dynamicznie rozwijają swój biznes, dlatego jesteśmy innowacyjną organizacją, dostarczającą szeroki zakres profesjonalnych usług finansowych oraz doradztwa biznesowego.

Proces rekrutacji

KrokAnaliza aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokDecyzja
Poznaj stanowisko: Asystent działu IT 
Asystent działu IT, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za udzielanie bieżącego wsparcia pracownikom działu IT firmy lub instytucji. W zakresie pełnionych przez niego obowiązków może się więc znaleźć uzupełnianie portfolio firmy, przygotowywanie faktur, umawianie spotkań z klientami i kontrahentami firmy, wykonywanie szeregu prostych prac biurowych i administracyjnych, etc. Stanowisko jest często obsadzane ...
Praca Asystent działu IT