Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za:
- Skuteczne prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami posiadającymi przeterminowaną płatność w ramach zawartej umowy;
- Profesjonalna obsługę telefoniczną oraz mailową zapytań ze strony Klientów:
- Rzetelne przekazywanie informacji dotyczących należności zgodnie ze standardami firmy;
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Jeżeli jesteś osobą:
- Optymistycznie nastawioną do życia;
- Dyspozycyjna i rzetelną;
- Charakteryzującą się silną motywacją do osiągania wyznaczonych celów;
- Dbającą o jakość i efektywność swojej pracy;
- Posiadającą doświadczenie w obsłudze Klienta - będzie to traktowane jako Twój dodatkowy atut;
- to dołącz do naszego zespołu! Ta oferta jest przygotowana właśnie dla Ciebie!
To, co odróżnia nasza ofertą od innych to:
- Praca w renomowanej i stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży;
- Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych;
- Miejsce pracy zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie Placu Zawiszy w Warszawie;
- Atrakcyjny system premiowy oraz szereg konkursów wewnętrznych;
- Udział w programach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
- Jasno określone możliwości rozwoju i realne ścieżki awansu.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.