U nas będziesz odpowiedzialny za:
- Skuteczne prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami posiadającymi przeterminowaną płatność w ramach zawartej umowy;
- Profesjonalna obsługę telefoniczną oraz mailową zapytań ze strony Klientów:
- Rzetelne przekazywanie informacji dotyczących należności zgodnie ze standardami firmy;
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Optymistycznie nastawienie do życia;
- Dyspozycyjność i rzetelność;
- Silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów;
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- Znajomość języka angielskiego - będzie traktowana przez nas jako Twój dodatkowy atut;
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa, prowizja oraz szereg konkursów wewnętrznych)
- Przyjazną atmosferę, wzajemną inspirację, ciekawe wyzwania
- Jasno określone możliwości rozwoju, realne ścieżki awansu, szeroki wachlarz szkoleń, w tym produktowych i sprzedażowych
- Udział w licznych projektach i konkursach prozdrowotnych
- Dodatkowe benefity: karta sportowa, a po okresie próbnym opiekę medyczną i naukę języka angielskiego
Nie zwlekaj. Aplikuj. Dołącz do naszego zespołu! Ta oferta jest przygotowana właśnie dla Ciebie!
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.