Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Stomatologii w Call Center

LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

8 dni temu

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Stomatologii w Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Praca w wewnętrznym call center firmy LUX MED Sp. z o.o.

w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 92 



W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę Pacjentów w zakresie umawiania wizyt z obszaru Stomatologii;
  • udzielanie odpowiedzi na telefoniczne zapytania ze strony Pacjentów;
  • budowanie pozytywnych relacji o przyjacielskim charakterze;
  • realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych.
Oczekiwania:
  • pozytywne nastawienie na cel i pełne zaangażowanie w jego realizację;
  • umiejętność proponowania Klientom najlepszego rozwiązania poprzez do-sprzedaż dodatkowych produktów z zakresu Stomatologii;
  • umiejętność swobodnej i przyjacielskiej komunikacji (telefoniczna obsługa Klienta);
  • otwartość na zmiany i wyzwania jakie będziemy przed Tobą stawiać;
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym od pon. do pt. w godzinach 7-19 oraz czasem w sobotę 8-15. (nie martw się dbamy o Twoje życie prywatne więc wszystko do ustalenia);
  • dodatkowym, ale ważnym dla nas atutem będzie Twoja znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
  • różnorodne formy współpracy;
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowania - premię motywacyjną, sprzedażową oraz liczne konkursy z nagrodami;
  • szkolenia wstępne: nasi specjaliści przekażą Ci wszystkie tajniki naszej pracy, abyś komfortowo i pewnie rozpoczął/eła samodzielną pracę;
  • szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języka angielskiego;
  • owocowy dzień w tygodniu oraz pyszna i aromantyczną kawę z expresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi;
  • niepowtarzalną atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek - poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi;
  • możliwość rozwoju swoich umiejętności i dzielenia się nimi z pozostałymi członkami zespołu.





















Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce. Już od 26 lat dbamy o zdrowie naszych Pacjentów, zapewniając im diagnostykę, opiekę ambulatoryjną, długoterminową oraz hospitalizację. Oferujemy także ubezpieczenia, usługi w ramach NFZ, Plany Opieki Medycznej dla Klientów Indywidualnych i pojedyncze świadczenia.

W trosce o naszych Pacjentów stale się rozwijamy, otwieramy kolejne Centra Medyczne oraz szpitale i wdrażamy liczne udogodnienia obsługowe m.in. internetowy Portal Pacjenta, dzięki któremu można np. sprawnie rezerwować wizyty, odbierać wyniki badań oraz korzystać z czatów ze specjalistami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (819)
Wałbrzych (64)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (244)
Toruń (143)
Lubelskie:
Lublin (255)
Chełm (39)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (927)
Tarnów (62)
Nowy Sącz (74)
Mazowieckie:
Warszawa (2298)
Radom (174)
Płock (114)
Opolskie:
Opole (252)
Nysa (88)
Podkarpackie:
Rzeszów (172)
Przemyśl (45)
Podlaskie:
Białystok (174)
Suwałki (49)
Łomża (33)
Pomorskie:
Gdańsk (490)
Gdynia (207)
Słupsk (63)
Śląskie:
Katowice (589)
Częstochowa (164)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (187)
Elbląg (134)
Ełk (88)
Wielkopolskie:
Poznań (655)
Kalisz (80)
Konin (80)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (352)
Koszalin (95)
Kołobrzeg (46)
Auchan (148)
Tesco (103)
Inditex (21)
Leroy Merlin (128)
Bricoman (20)
STRABAG (12)
ABB (44)
Accenture (136)
Carrefour (151)
PKO BP (368)
PwC (38)
KPMG (23)
Orange (10)
IKEA (32)
Budimex (52)

Rekrutują z Praca.pl