Asystent / Asystentka ds. PR

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Warszawa
5 133 zł / mies. (w zal. od umowy)
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca hybrydowa
6 godz. temu
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie. 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Asystenta lub Asystentki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za realizację działania PR w Fundacji. 

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas. 
Asystent / Asystentka ds. PR
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • współprowadzenie bieżącej komunikacji z mediami oraz aktywne działania na rzecz obecności Fundacji i prowadzonych przez nią projektów w mediach, aktywne budowanie oraz utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z mediami;
  • redakcja informacji prasowych, komunikatów, petycji, oświadczeń oraz realizacja planów komunikacyjnych i marketingowych;
  • współpraca przy działaniach mediowych podczas konferencji i eventów;
  • obsługa strony biura prasowego organizacji oraz kanału X;
  • śledzenie wydarzeń i tematów ważnych dla organizacji;  
  • planowanie i raportowanie działań;
  • wsparcie działań w mediach społecznościowych i kontakt z podmiotami zewnętrznymi;
  • bieżąca współpraca ze specjalistą ds. PR, zespołami projektowymi oraz wsparcie innych pracowników Działu Komunikacji i Promocji w codziennych i niecodziennych wyzwaniach. 
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w zakresie public relations i marketingu;
  • obsługa narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • wysokie kompetencje interpersonalne, inteligencja emocjonalna, nastawienie na współpracę;
  • kreatywność i zacięcie dziennikarskie;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • nastawienie się na rozwój, proaktywność oraz doskonalenie własnego warsztatu;
  • rozwinięte kompetencje kulturowe, a także wrażliwość społeczna i empatia.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami;
  • doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych;
  • doświadczenie w pracy w zakresie social mediów.
Oferujemy: 
  • zatrudnienie na pełny etat – umowę o pracę, umowa zlecenie, B2B;
  • możliwość pracy hybrydowej;
  • pracę w przyjaznym zespole nastawionym na wsparcie i rozwój;
  • możliwość współtworzenia działań o znaczeniu społecznym;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji oraz realizacji dodatkowych, ciekawych projektów w dziale komunikacji i promocji;
  • dodatkowy urlop na szkolenia;
  • wynagrodzenie: 5133 zł brutto;
  • dodatkowe benefity po okresie próbnym: karta przedpłacona Edenred, pakiet medyczny lub karta Multisport.
Rekrutacja trwa do 9 stycznia 2026r. 

Składa się z trzech etapów: rozmowy online, zadania rekrutacyjnego i rozmowy stacjonarnej. 

Jeżeli czujesz, że chcesz spróbować swoich sił i spełniasz wymagania, aplikuj przesyłając CV oraz kilka zdań z odpowiedzią na pytanie: dlaczego chcesz dołączyć do Fundacji Avalon. W tytule wiadomości wpisz „Rekrutacja – Asystent lub Asystentka ds. PR” 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją! Nasze biuro mieści się w Warszawie, jest dostosowane architektonicznie do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami.

Podobne oferty

  • Stażysta ds. Merchandisingu i Wsparcia Marketingowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    8 dni
    Przygotowywanie prezentacji i analiz marketingowych. Projektowanie oraz nadzór nad produkcją materiałów merchandisingowych. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Staż w Dziale Merchandising

    JTI Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    10 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie prezentacji i analiz, Projektowanie i nadzór nad produkcją materiałów merchandisingowych, Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach, Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Asystent Działu Zakupu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....