Cortex Chemicals Sp. z o.o. działa na rynku polskim i międzynarodowym od 1982 roku. Ponad 30-letnie doświadczenie i ciągły rozwój firmy uplasowały nas w czołówce wiodących dystrybutorów surowców chemicznych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Systemów Zarządzania Jakością
Miejsce pracy: Tarnów
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne procesów realizowanych w Dziale Zarządzania Ryzykiem i Jakości
- Współpraca przy tworzeniu dokumentacji jakościowej wg. normy ISO 9001, HACCP, GMP+, EKO, Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej dla substancji czynnych
- Prowadzenie rejestrów i zestawień dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
- Kompletowanie dokumentacji jakościowej dostawców (specyfikacje, deklaracje, certyfikaty, kwalifikacje dostawców)
- Uczestniczenie w audytach wewnętrznych
- Współpraca z innymi działami
- Archiwizowanie dokumentacji jakościowej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe- mile widziani absolwenci studiów związanych z zarządzaniem jakością
- Mile widziana podstawowa znajomość wymagań przynajmniej jednej z norm: ISO 9001:2015, GMP+, DPD dla substancji czynnych, EKO dla produktów spożywczych,
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Wysoka kultura osobista i samodzielność w działaniu
- Duża odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Dokładność w realizacji zadań
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny system premiowania oparty o realizację wyznaczonych zadań
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole, z możliwością intensywnego rozwoju poprzez system szkoleń wewnętrznych
- Niezbędne narzędzia pracy
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Przyjazne środowisko i atmosferę pracy