Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

88 dni temu

Praca w Szpitalu Grupy LUX MED Carolina Medical Center w Warszawie przy ulicy Pory 78.


Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

Warszawa | Region: mazowieckie

Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klientów;
  • Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
  • Informowanie o usługach i cenniku.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Biegłość w obsłudze komputera;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Dobra dykcja i miły ton głosu;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (pn-pt 7-21, soboty 9-18);
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Pakiet benefitów;
  • Profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • Ciekawe programy profilaktyczne promujące zdrowy styl życia;
  • Miłą i przyjazną atmosferę.

Zobacz nasz profil pracodawcy



Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce. Już od 26 lat dbamy o zdrowie naszych Pacjentów, zapewniając im diagnostykę, opiekę ambulatoryjną, długoterminową oraz hospitalizację. Oferujemy także ubezpieczenia, usługi w ramach NFZ, Plany Opieki Medycznej dla Klientów Indywidualnych i pojedyncze świadczenia.

W trosce o naszych Pacjentów stale się rozwijamy, otwieramy kolejne Centra Medyczne oraz szpitale i wdrażamy liczne udogodnienia obsługowe m.in. internetowy Portal Pacjenta, dzięki któremu można np. sprawnie rezerwować wizyty, odbierać wyniki badań oraz korzystać z czatów ze specjalistami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (753)
Wałbrzych (46)
Legnica (120)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (191)
Toruń (133)
Lubelskie:
Lublin (225)
Chełm (42)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (948)
Tarnów (72)
Nowy Sącz (55)
Mazowieckie:
Warszawa (2078)
Radom (189)
Płock (73)
Opolskie:
Opole (237)
Nysa (84)
Podkarpackie:
Rzeszów (136)
Przemyśl (33)
Podlaskie:
Białystok (133)
Suwałki (35)
Łomża (37)
Pomorskie:
Gdańsk (463)
Gdynia (211)
Słupsk (62)
Śląskie:
Katowice (549)
Częstochowa (177)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (149)
Elbląg (97)
Ełk (46)
Wielkopolskie:
Poznań (616)
Kalisz (90)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (324)
Koszalin (94)
Kołobrzeg (47)
Auchan (90)
Tesco (239)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (14)
STRABAG (6)
ABB (103)
Accenture (247)
Luxoft (79)
PKO BP (382)
KPMG (33)
Orange (33)
IKEA (20)
Budimex (20)

Rekrutują z Praca.pl