Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

16 dni temu

             

Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa

Praca w wewnętrznym Call Center Carolina Medical Center w Warszawie przy ulicy Pory 78.


Zadania:

  • Telefoniczna obsługa Klientów;
  • Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
  • Informowanie o usługach i cenniku.
Oczekiwania:
  • Biegłość w obsłudze komputera;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Dobra dykcja i miły ton głosu;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę;
  • Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Pakiet benefitów;
  • Profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • Ciekawe programy profilaktyczne promujące zdrowy styl życia;
  • Miłą i przyjazną atmosferę.





















Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce. Już od 26 lat dbamy o zdrowie naszych Pacjentów, zapewniając im diagnostykę, opiekę ambulatoryjną, długoterminową oraz hospitalizację. Oferujemy także ubezpieczenia, usługi w ramach NFZ, Plany Opieki Medycznej dla Klientów Indywidualnych i pojedyncze świadczenia.

W trosce o naszych Pacjentów stale się rozwijamy, otwieramy kolejne Centra Medyczne oraz szpitale i wdrażamy liczne udogodnienia obsługowe m.in. internetowy Portal Pacjenta, dzięki któremu można np. sprawnie rezerwować wizyty, odbierać wyniki badań oraz korzystać z czatów ze specjalistami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (597)
Wałbrzych (58)
Legnica (113)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (240)
Toruń (125)
Lubelskie:
Lublin (220)
Chełm (31)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (791)
Tarnów (67)
Nowy Sącz (72)
Mazowieckie:
Warszawa (1886)
Radom (159)
Płock (70)
Opolskie:
Opole (206)
Nysa (61)
Podkarpackie:
Rzeszów (165)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (138)
Suwałki (36)
Łomża (26)
Pomorskie:
Gdańsk (462)
Gdynia (264)
Słupsk (62)
Śląskie:
Katowice (604)
Częstochowa (148)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (184)
Elbląg (88)
Ełk (51)
Wielkopolskie:
Poznań (572)
Kalisz (74)
Konin (57)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (352)
Koszalin (97)
Kołobrzeg (49)
Auchan (135)
Tesco (68)
Inditex (29)
Leroy Merlin (115)
Bricoman (13)
STRABAG (9)
ABB (17)
Accenture (60)
Carrefour (162)
PKO BP (271)
PwC (18)
KPMG (28)
Orange (42)
IKEA (41)
Budimex (2)

Rekrutują z Praca.pl