Asystent / Asystentka Dyrektora Budowy

Polimex Mostostal S.A.

Nowe Czarnowo

47 dni temu

 

Polimex Mostostal S.A. – Spółka z Grupy Kapitałowej Polimex Mostostal, jedna  z największych polskich firm inżynieryjno-budowlanych. Generalny wykonawca  w zakresie budownictwa przemysłowego. Przedsiębiorstwo realizuje specjalistyczne inwestycje w Polsce i za granicą dla branży energetycznej, petrochemicznej, gazowej oraz ochrony środowiska. Jest producentem i eksporterem konstrukcji stalowych, krat pomostowych oraz zajmuje się cynkowaniem i malowaniem konstrukcji stalowych.

 

Aktualnie poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko:

Asystent / Asystentka Dyrektora Budowy
miejsce pracy: Nowe Czarnowo

 

Za co będziesz m.in. odpowiedzialny/a:
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych projektu budowlanego,
  • sporządzanie protokołów i przygotowywanie projektów pism,
  • realizacja zamówień wewnętrznych (materiały biurowe, pieczątki, wizytówki),
  • rozliczanie faktur,
  • przygotowywanie raportów oraz sprawozdań,
  • czuwanie nad terminową realizacją prowadzonych spraw,
  • obsługa logistyczna wizyt Gości, rezerwacja sal konferencyjnych,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem korespondencji i jej ewidencjonowanie.
Czego oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • co najmniej 2-3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • rozwiniętej umiejętności analitycznego myślenia, precyzji, zaangażowania i dynamiki w działaniu,
  • praktycznej znajomości środowiska MS Office,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie,
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole,
  • odpowiedzialności, dokładności i sumienności.
Zapewniamy:
  • stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
  • ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • przyjazną atmosferę,
  • dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
  • dofinansowanie do letniego wypoczynku,
  • dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość przystąpienia do PPK,
  • nowoczesne narzędzia do pracy.
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji