Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
ManpowerGroupKielce
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Emtor Spółka z o.o.
Toruń
asystent
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
859 dni temu
Emtor Sp. z o.o. wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę z Torunia i okolic na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Miejsce pracy: Toruń
Oferujemy:
umowę o pracę na zastępstwo w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
miłą atmosferę w pracy w zgranym zespole,
kartę FITPROFIT lub FITSPORT,
prywatną opiekę medyczną z dostępem do wielu specjalistów,
dodatkowe ubezpieczenie grupowe.
Opis stanowiska:
rozliczanie umów na telefon, wymiana aparatów telefonicznych oraz pozostałych elementów z tym związanych,
rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym,
nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych
bieżące modyfikowanie cenników i konfiguratora wózków
tworzenie raportów sprzedażowych i kosztowych,
Oczekujemy:
wykształcenie minimum średnie
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
znajomość obsługi komputera: Windows, Office
mile widziane 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Emtor Sp. z o.o., to firma o wieloletniej tradycji, która w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Jesteśmy największą polską prywatną firmą w branży transportu wewnętrznego oraz jednym z czołowych dostawców wózków widłowych. Odnosimy sukcesy dzięki specjalistom z dziedziny handlu, usług serwisowych i outsourcingowych. Firma zatrudnia obecnie ponad 370 pracowników.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
ManpowerGroupKielce
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...