Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Emtor Spółka z o.o.
Toruń
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
401 dni temu
Emtor Sp. z o.o., to firma o wieloletniej tradycji, która w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Jesteśmy największą polską prywatną firmą w branży transportu wewnętrznego oraz jednym z czołowych dostawców wózków widłowych. Odnosimy sukcesy dzięki specjalistom z dziedziny handlu, usług serwisowych i outsourcingowych. Firma zatrudnia obecnie ponad 370 pracowników.
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Części i Logistyki
Miejsce pracy: Toruń
Główne zadania na stanowisku:
Rozliczanie umów na telefony służbowe, wymiana aparatów telefonicznych oraz pozostałych elementów z tym związanych
Rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym
Nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych
Bieżące modyfikowanie cenników i konfiguratora wózków
Tworzenie raportów sprzedażowych i kosztowych
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Znajomość obsługi komputera i pakietu Office
Komunikatywność, skrupulatność, systematyczność
Umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej)
Emtor Sp. z o.o., to firma o wieloletniej tradycji, która w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Jesteśmy największą polską prywatną firmą w branży transportu wewnętrznego oraz jednym z czołowych dostawców wózków widłowych. Odnosimy sukcesy dzięki specjalistom z dziedziny handlu, usług serwisowych i outsourcingowych. Firma zatrudnia obecnie ponad 370 pracowników.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.