Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
2 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
Asystent / Asystentka Dyrektora Regionu [rekrutacja online]
Asystent / Asystentka Dyrektora Regionu [rekrutacja online]
Impel System Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
rekrutacja online
1392 dni temu
Impel System Sp. z o.o., jedna ze spółek Grupy Impel – poszukuje Kandydata/-tkę na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dyrektora Regionu [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania na stanowisku to m.in.:
Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych np. nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji w firmie, rozliczenia, zamówienia materiałów biurowych,
Obsługa sekretariatu, organizacja spotkań wewnętrznych, dbanie o kulturę organizacyjną miejsca pracy,
Udział w tworzeniu formalnych pism i korespondencji z klientami,
Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora oraz obsługa poczty elektronicznej,
Organizacja pracy i prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami i procedurami,
Inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, mile widziane związane z administracją lub dziedzinami pokrewnymi,
Dobra znajomość programów pakietu MS Office,
Komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,
Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej,
Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie zadań na stanowisku,
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dużej, ogólnopolskiej organizacji biznesowej,
Zróżnicowanie zadań na stanowisku,
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz programu MultiSport.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
2 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...