Najnowsze oferty pracy

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Dyrektorów

Impel S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
1337 dni temu

Impel S.A., jedna ze spółek Grupy Impel poszukuje osoby na stanowisko:


Asystent / Asystentka Dyrektorów
Miejsce pracy: Wrocław


Zadania na oferowanym stanowisku:

  • Aktywne wsparcie Dyrektora obszaru administracyjnego oraz controllingowego w codziennej pracy;
  • Przygotowanie zestawień i raportów dla celów decyzyjnych;
  • Przygotowanie prezentacji zleconych przez Dyrektorów;
  • Monitoring realizacji zadań zlecanych przez Dyrektorów;
  • Analiza kosztów operacyjnych oraz odchyleń wykonania od budżetu/prognozy;
  • Nadzór nad poprawnością i spójnością modelu danych;
  • Udział w projektach prowadzonych w Pionie Controllingu i Administracji;
  • Udział w przygotowywaniu rocznego budżetu OPEX;
  • Nadzorowanie workflow w dwóch spółkach Grupy Impel;
  • Organizacja i protokołowanie spotkań komitetów controllingu i administracji;
  • Zakupy na potrzeby sekretariatu materiałów biurowych i zamawianie usług;
  • Dekretacja faktur oraz rozliczenia kosztów dla Dyrektorów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Dyrektorów;
  • Przygotowanie, weryfikacja i zarządzanie oficjalną dokumentacją z urzędami;
  • Dbałość o obieg dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Wykonywanie przelewów przez portal płatności;
  • Koordynacja zlecanych procesów oraz przygotowywanie danych na potrzeby audytów.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/matematycznym;
  • Znajomość zasad rachunkowości zarządczej;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz Power Point;
  • Zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi oraz raportami z wykorzystaniem dostępnych narzędzi;
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji ze współpracownikami,
  • Komunikatywność i asertywność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność radzenia sobie z wielowątkowością zadań w wyznaczonym czasie,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale kontrolingu / analiz ekonomicznych;
  • Mile widziana znajomość systemu SAP.

Zainteresowanym Kandydatom oferujemy:

  • Rozwój w dużej organizacji oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego;
  • Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę;
  • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe;
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Współpracę ze specjalistami z wielu obszarów firmy;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego, programu MultiSport.
Grupa Impel to:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Impel SA z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118 (dalej Spółka).


W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.


Podstawą przetwarzania przez Spółkę Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polega na zabezpieczeniu Impel SA przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanymi z procesem rekrutacji. W przypadku zamieszczenia przez Panią/Pana klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na wzięcie udziału w procesie prowadzonej rekrutacji, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie również zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.


Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj


Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o skontaktowanie się z nami:


Inspektor Ochrony Danych:

Tel: + 48 22 211 18 60 E-mail: iod@auraco.pl

Impel SA z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118

 

Podobne oferty

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...