Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność, dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Zabrze
Twoje obowiązki:
przygotowywanie oraz wysyłanie materiałów handlowych do klientów
wsparcie zespołu handlowego w codziennych obowiązkach
utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami
wykonywanie bieżących prac biurowych
kompletacja i sprawny obieg dokumentów
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze wymagania:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (wszczególności programu Excel) oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
mila widziana znajomość niderlandzkiego
wysoka kultura osobista i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
samodzielność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej
benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe oraz karta Multisport)
pracę w stałych godzinach (8:00 - 16:00)
ciekawą, stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...