Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność, dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Zabrze
Twoje obowiązki:
przygotowywanie oraz wysyłanie materiałów handlowych do klientów
wsparcie zespołu handlowego w codziennych obowiązkach
utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami
wykonywanie bieżących prac biurowych
kompletacja i sprawny obieg dokumentów
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze wymagania:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (wszczególności programu Excel) oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
mila widziana znajomość niderlandzkiego
wysoka kultura osobista i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
samodzielność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej
benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe oraz karta Multisport)
pracę w stałych godzinach (8:00 - 16:00)
ciekawą, stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...