Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    17 godz.
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    13 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Działu Marketingu

Timac Agro Polska Sp. z o.o.
Wysogotowo
praca stacjonarna
1701 dni temu
Kim jesteśmy?

TIMAC AGRO POLSKA to firma należąca do francuskiego koncernu ROULLIER GROUP, powstałego w 1959 roku. Wyjątkowym jest to, że firma zarządzana jest rodzinnie i  utrzymuje 100% niezależności, również finansowej, co pozwala nam na dynamiczny rozwój.

 

W kontekście coraz większych globalnych potrzeb, kreujemy i wprowadzamy na rynek innowacyjne rozwiązania w żywieniu roślin i zwierząt. Bez wątpienia osiągamy to wszystko dzięki zaangażowanej i wysoko wykwalifikowanej kadrze. Ludzie to motor naszej firmy.  W 131 krajach na całym świecie zatrudniamy ponad 8000 osób. Dajemy im możliwość dynamicznego rozwoju i podejmowania ambitnych wyzwań.

 

Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:

 

Asystent / Asystentka Działu Marketingu
Miejsce pracy: Wysogotowo
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami  w zakresie zamówień materiałów marketingowych
  • koordynacja stanów magazynowych w sklepie z materiałami marketingowymi (wydanie, zamawianie, inwentaryzacja) i współpraca z magazynem zewnętrznym
  • dystrybucja materiałów marketingowych i nagród dotyczących kampanii handlowych  
  • przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Działu Marketingu
  • realizowanie zleconych zadań administracyjnych i nadzór nad bieżącą dokumentacją
  • współorganizowanie spotkań z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi (eventów i szkoleń)
  • przygotowywanie materiałów reklamowych i ich dystrybucja
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego
  • bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy i samodzielności
  • umiejętności pracy w zespole
  • zaangażowania, komunikatywności i kreatywności 
  • doświadczenie w pracy w dziale marketingu/reklamy lub w agencji reklamowej będzie mile widziane
Z naszej strony oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat - pierwszą umowę podpisujemy na 6 m-cy!
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premię roczną
  • częściowy zwrot kosztów za paliwo,
    komputer i telefon z pełną swobodą ich wykorzystania
  • ciekawą pracę wspartą okresem wdrożeniowym oraz szkoleniami
  • bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport, dopłaty do wypoczynku i rekreacji, co tydzień lekcje języka angielskiego
  • możliwość rozwoju w firmie o zasięgu globalnym, która jest liderem innowacyjności branży agro
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w zakresie jakim zostały one podane przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych) przez administratora danych osobowych tj. Timac Agro Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Batorowskiej 15, 62-081 Wysogotowo, w celu związanym z rekrutacją na stanowisko objęte niniejszym zgłoszeniem jak i na rekrutacje prowadzone w przyszłości, lecz nie później niż przez okres 2 lat. Wyrażam zgodę na przekazanie danych osobowych podmiotom powiązanym z administratorem danych osobowych oraz świadczącym na jego rzecz usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.”

Jednocześnie wypełniając obowiązek informacyjny wyjaśniamy, że:

1. administratorem danych osobowych jest Timac Agro Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Batorowskiej 15, 62-081 Wysogotowo, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem pod numerem 163612 (dalej Administrator).
2. administrator zbiera dane osobowe i prowadzi operacje na danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru telefonu, adresu poczty elektronicznej,
3. dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji aktualnej oraz przyszłych lecz przez okres nie późniejszy niż 2 lat,
4. odbiorcami danych osobowych mogą być także podmioty powiązane z Administratorem, świadczące na jego rzecz usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych,
5. dane osobowe nie są przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji,

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak może uniemożliwiać przeprowadzenie rekrutacji.

Posiada Pani/Pan prawo do:

1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania danych osobowych,
2. złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
3. żądania przeniesienia danych osobowych w przypadku ich automatycznego przetwarzania,
4. złożenia skargi do organu nadzorczego.

Timac Agro Polska Sp. z o.o.
ul. Batorowska 15, 62-081 Wysogotowo
www.timacagro.pl www.roullier.com}
 

Poznaj

Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.

W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.

 

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    17 godz.
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    13 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...