Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Aktywne poszukiwanie i weryfikacja dostawców usług. Składanie zamówień oraz koordynacja całego procesu zakupowego. Prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji zakupowej oraz administracyjnej. Kontrola dokumentów pod kątem kompletności, poprawności i zgodności z procedurami.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystent ds. Zakupów Poznań
Asystent / Asystentka Kupca (Branża przemysłowa)

Asystent / Asystentka Kupca (Branża przemysłowa)

Selgros Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
4754 dni temu

 

 

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU NA STANOWISKO:

 


Asystent / Asystentka Kupca
(Branża przemysłowa)

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: ASYSTENT NF

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętności analityczne
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Pracowitość i zaangażowanie
  • Skrupulatność i odpowiedzialność
 

Poznaj

Transgourmet Polska

Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Aktywne poszukiwanie i weryfikacja dostawców usług. Składanie zamówień oraz koordynacja całego procesu zakupowego. Prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji zakupowej oraz administracyjnej. Kontrola dokumentów pod kątem kompletności, poprawności i zgodności z procedurami.