POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU
NA STANOWISKO:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie,
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Pracowitość i zaangażowanie,
- Skrupulatność i odpowiedzialność,
- Mile widziana znajomość branży handlowej.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ kopercie: „ASYSTENT/KA KUPCA_A”.
Poznaj
Transgourmet Polska
Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.