Zakres Twoich zadań na stanowisku pracy:
- Wsparcie w obsłudze kluczowych Klientów firmy,
- Sporządzanie przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień,
- Prowadzenie oraz aktualizowanie elektronicznej bazy Klientów,
- Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji
- Współpraca z centralą firmy oraz jej poszczególnymi działami
- Wsparcie Pełnomocnika Zarządu
Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają:
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Zaangażowanie i motywację do pracy
- Wysoką kulturę osobistą
- Własny samochód (gwarantowany zwrot kosztów paliwa)
W zamian za Twój wysiłek gwarantujemy:
- Stałe wygrodzenie podstawowe
- Stabilne warunki zatrudnienia
- system motywacyjny
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.