Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Comarch Optima (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych);
- Rozliczanie dokumentów księgowych i kontrola rozrachunków z kontrahentami;
- Segregacja dokumentów i ich archiwizacja według ustalonych wytycznych;
- Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach.
- Zainteresowania rozwojem w obszarze księgowości;
- Wykształcenia kierunkowego lub w trakcie studiów niestacjonarnych (finanse i rachunkowość / ekonomia/ pokrewne);
- Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową z klientem;
- Umiejętności pracy w zespole, zdolności analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy własnej,
- Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób otwartych na rozmowy;
- Niezbędna jest także wysoka kultura osobista, odporność na stres, zaangażowanie, rzetelność i terminowość wykonywanej pracy.
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:00 – 8:00);
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
Dołącz do nas!
Poznaj
EXCO A2A Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa.
Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 7 biur: w Warszawie (2), Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zdobyliśmy przez te lata doskonałą znajomość polskiego rynku.
Jesteśmy także członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL (www.kreston.com) zrzeszającej ponad 740 biur, obecnych w 108 krajach.
Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.