Asystent / Asystentka w Dziale Rozliczeń

Promesa Plus Sp. z o.o.

Warszawa

2 dni temu


Promesa Plus Sp. z o.o. – multiagencja ubezpieczeniowa oferująca szeroką gamę produktów wiodących towarzystw ubezpieczeniowych. Firma specjalizuje się zarówno w sprzedaży ubezpieczeń jak również w jej organizacji.

 

W związku z ciągłym rozwojem firmy aktualnie do naszego biura w Warszawie (ul. św. Jacka Odrowąża 15) poszukujemy pracowników na stanowisko:

 


Asystent / Asystentka w Dziale Rozliczeń

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:
  • rozliczanie partnerów w zakresie naliczonej składki ubezpieczeniowej i prowizji od zawartych polis,
  • tworzenie raportów i zestawień danych z systemów informatycznych,
  • obsługa wymiany danych elektronicznych z kontrahentami (zakłady ubezpieczeń, banki),
Wymagania:
  • biegła znajomość Excela,
  • predyspozycje do realizowania zadań wymagających dokładności, systematyczności i dociekliwości,
  • komunikatywność, otwartość, zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej,
Oferujemy:
  • możliwość natychmiastowego podjęcia zatrudnienia,
  • stabilne warunki zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze godzin,
  • ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale ubezpieczeń nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmy,
  • przyjazną atmosferę w pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania

 

 Aplikuj teraz 

 

 

Administratorem danych jest Promesa Plus sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Państwa wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.

Poznaj

Promesa Plus Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń 
Specjalista ds. rozliczeń to pracownik, który dba o to, by wszystkie dokumenty dotyczące transakcji finansowo-księgowych w firmie były prowadzone w sposób prawidłowy. Może należeć na przykład do działu księgowego przedsiębiorstwa lub pracować w biurze rachunkowym. Nazwa stanowiska często różni się w zależności od zakresu obowiązków, np. • specjalista ds. rozliczeń ...
Praca Specjalista ds. rozliczeń