specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
METIBWrocław, Grota-Roweckiego 203
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa sekretariatu, zapewnianie sprawnej komunikacji zewnętrznej stowarzyszenia, dbałość o właściwy obieg dokumentów w biurach stowarzyszenia, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu i kontrola terminów toczących się spraw, przygotowywanie projektów pism, dokonywanie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A. powstała w 1922 roku jako firma RORI. Od 1992 roku rozwijamy się jako firma prywatna obsługując klientów na terenie całego kraju, a także poza granicami. Wykonujemy przede wszystkim skomplikowane i mocno uszlachetnione, jednostkowe opakowania kartonowe dla branży kosmetycznej, farmaceutycznej i spożywczej. W pracy największy nacisk kładziemy na obsługę klienta. Kolejnym krokiem w rozwoju jest powołanie oddziału druku cyfrowego.
czksa.com.pl / roribox.com
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
wsparcie zarządu firmy w różnorodnych projektach sprzedażowych, marketingowych oraz inwestycyjnych,
współpraca ze wszystkimi działami firmy,
praca w systemie ERP oraz CRM firmy.
Wymagania:
zatrudniona osoba powinna być zorganizowana i kontaktowa,
jest niezbędne aby zatrudniona osoba była w stanie samodzielnie rozwiązywać powierzone zadania,
znajomość obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
znajomość języka angielskiego,
komunikatywna znajomość języka czeskiego i/lub niemieckiego będzie atutem.
Oferujemy:
szkolenie branżowe,
zróżnicowaną, ciekawą pracę przy wdrożeniach projektów opakowaniowych dla renomowanych międzynarodowych marek z branży spożywczej, kosmetycznej i farmaceutycznej,
pracę w stabilnej firmie, która działa w branży o dobrych perspektywach,
zawsze nowe wyzwania i odpowiadające im nagrody finansowe,
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
METIBWrocław, Grota-Roweckiego 203
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa sekretariatu, zapewnianie sprawnej komunikacji zewnętrznej stowarzyszenia, dbałość o właściwy obieg dokumentów w biurach stowarzyszenia, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu i kontrola terminów toczących się spraw, przygotowywanie projektów pism, dokonywanie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.