specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
AB Industry S.A. to czołowa firma inżynierska w Polsce. Doradzamy, projektujemy i budujemy zakłady przemysłowe. Wyposażamy je w instalacje procesowe oraz projektujemy i wdrażamy rozwiązania z zakresu automatyki przemysłowej i elektryki. Posiadamy ogromne doświadczenie w relokacji zakładów i linii produkcyjnych. Realizujemy projekty na całym świecie, nasz doświadczony 120 osobowy zespół inżynierów realizuje je w sposób Uczciwy, Profesjonalny i Na Czas
Asystent ds. handlowo - technicznych
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
wsparcie oraz doradztwo techniczne dla przedstawicieli handlowych
przygotowywanie ofert, poszukiwanie i dobór optymalnych rozwiązań technicznych
weryfikacja oraz przygotowywanie umów handlowych
przygotowywanie dokumentacji handlowo-technicznej
współpraca z dostawcami
koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień
poszukiwanie nowych kierunków rozwoju produktów
archiwizacja dokumentacji technicznej
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
wykształcenie wyższe techniczne
mile widziane doświadczenie/staż na podobnym stanowisku (doradztwo techniczne)
wysoka komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
zmysł techniczny oraz umiejętność analitycznego myślenia
wysoka samodzielność oraz inicjatywa
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
mile widziana znajomość programu AutoCad
komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz możliwość rozwoju zawodowego
dofinansowanie do karty sportowej FitProfit oraz nauki języka obcego
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
dofinansowanie do szkoleń i studiów
miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów. Do głównych obowiązków należeć będzie: Wsparcie kupców w realizowanych projektach. Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych. Zarządzanie bazą dostawców i towarów....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...