Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Pracownik Helpdesk Opole
Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
1746 dni temu
Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Czym będziesz się zajmować?

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy?

Atmosfera



  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera

  • Nieformalny dress code

  • Coroczny piknik rodzinny

  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne

  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR

  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań

  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych

  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka


 


Rozwój



  • Ścieżka liderska i ekspercka

  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów

  • Baza wiedzy Harvard Business Review

  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy

  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning

  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów

  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi

  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities

  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online




Benefity



  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy

  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie

  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)

  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje

  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny

  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego

  • Kwiaty antysmogowe w biurach

  • Leasing samochodu


O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych i technologiach IT.


 


Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku i robimy to w różnych językach obcych.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...