Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.
Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Nr. ref.: Praca/CSA/Fr/KTW
Zadania:
- Kontakt z klientami zagranicznymi
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
- Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
- Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w grupie
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
- Atrakcyjny program szkoleń
- Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Dodatkowe benefity w systemie kafateryjnym
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych