Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem holenderskim

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opole

42 dni temu

Asystent ds. Wsparcia Klienta
z językiem holenderskim
Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:



  • Bardzo dobrą znajomość języka holenderskiego

  • Dobrą znajomość języka angielskiego

  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji

  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)

  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze

  • Ścieżka liderska i ekspercka

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy

  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów

  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie

  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz

  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie 

  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR

  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje

  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny

  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.


Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN

Poznaj

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk

Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Pracownik Helpdesk Praca Pracownik Helpdesk

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (796)
Wałbrzych (57)
Legnica (130)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (259)
Toruń (138)
Lubelskie:
Lublin (276)
Chełm (58)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (927)
Tarnów (69)
Nowy Sącz (90)
Mazowieckie:
Warszawa (2222)
Radom (180)
Płock (84)
Opolskie:
Opole (237)
Nysa (74)
Podkarpackie:
Rzeszów (178)
Przemyśl (49)
Podlaskie:
Białystok (134)
Suwałki (45)
Łomża (35)
Pomorskie:
Gdańsk (457)
Gdynia (259)
Słupsk (76)
Śląskie:
Katowice (604)
Częstochowa (181)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (188)
Elbląg (139)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (684)
Kalisz (101)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (311)
Koszalin (111)
Kołobrzeg (37)
Auchan (146)
Tesco (143)
Inditex (43)
Leroy Merlin (179)
Bricoman (17)
STRABAG (11)
ABB (37)
Accenture (121)
Carrefour (129)
PKO BP (375)
PwC (11)
KPMG (31)
Orange (94)
IKEA (54)
Budimex (19)

Rekrutują z Praca.pl

Praca w mieście