TRAKCJA S.A.Wrocław
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2272 dni temu
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
OddziałÂ Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Cloud Infrastructure Services osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wroclaw
Nr. ref.: Dolnośląskie > Wroclaw
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
Odpowiadać na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
Dobrą znajomość języka angielskiego
Odpowiednie zaplecze techniczne do pracy z domu np. dostęp do szerokopasmowego internetu
Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność samodzielnego i  efektywnego zarządzania zadaniami
Gotowość do sporadycznych podróży do jednego z naszych biur zlokalizowanych w Katowicach i Opolu
Â
Otrzymasz od nas bonus powitalny w wysokości 3000 zł, jeżeli rozpoczniesz u nas pracę do dnia 01.03.2018!
Zainteresowanych kandydatów prosimy wysyłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.
TRAKCJA S.A.Wrocław
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...