Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Lublin
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim

Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Lublin
praca stacjonarna
1846 dni temu
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:



  • Bardzo dobrą znajomość języka szwedzkiego

  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji

  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)

  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze

  • Ścieżka liderska i ekspercka

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy

  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów

  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie

  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz

  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie 

  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR

  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje

  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny

  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.


 


Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN