Climatic Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Regułach k/Warszawy jest polską firmą działającą od 1997 roku na krajowych i zagranicznych rynkach budownictwa modułowego. Przedsiębiorstwo dostarcza rozwiązania dla budownictwa w systemie zaprojektuj – wybuduj.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Asystent Dyrektora (Office Manager) biura Działu Realizacji
Miejsce pracy: Warszawa - Reguły
Jakie będą Twoje zadania?
- Udział w bieżących projektach administracyjnych, w tym w zadaniach związanych z przeprowadzkami i aranżacją przestrzeni biurowej
- Zamówienie sprzętów biurowych, dbanie o ich serwisowanie i zaopatrzenie w niezbędne akcesoria
- Współpraca z firmami kurierskimi, innymi dostawcami usług
- Organizowanie i przygotowywanie dokumentów, tworzenie raportów i analiz na potrzeby firmy
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz biura
- Wsparcie dyrektora w codziennej pracy (organizacja podróży służbowych, zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów)
- Dbanie o porządek i pozytywny wizerunek biura
- Prowadzenie korespondencji
- Organizacja eventów (konferencje, obiady świąteczne, imprezy charytatywne)
- Współpraca z działami wewnątrz firmy (Dział prawny, kadry, księgowość, zakupy, serwis, handlowy)
- Przygotowywanie spotkań i dbanie o przyjęcie gości
- Dbałość o przygotowywanie i rozliczanie budżetu
Co cechuje perfekcyjnego kandydata?
- Pierwsze doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Preferowane wykształcenie wyższe: Administracja, Ekonomia
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (w mowie i w piśmie)
- Inicjatywa i doskonała organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista i kompetencja interpersonalna
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość platformy Office 365 – Sharepoint
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w kreatywnym środowisku
- Interesujący zakres zadań oraz rozwój zawodowy