specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
LST-Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się zakład przetwórstwa spożywczego istniejący na rynku już od 2002 roku. Chłodnia wyposażona jest w tunel fluidyzacyjny, komorę mrożenia statycznego oraz 8 komór magazynowych. Rocznie produkujemy ponad 5.000 t mrożonek (IQF).
Ponad 90% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej i Skandynawii Zakład działa w oparciu o certyfikowany system HACCP i BRC.
Asystent Działu Handlowego
Miejsce pracy: Bełżyce
Opis stanowiska
kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych
organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych i eksportowych, drukowanie etykiet
administrowanie bazą danych klientów
ścisła współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - wymóg podstawowy
mile widziana znajomość drugiego języka - niemiecki, francuski, włoski lub rosyjski
mile widziane doświadczenie w dziale eksportu/importu lub logistyki
doskonała znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, PowerPoint
doskonałe umiejętności organizacji i planowania pracy
komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
umiejętność pracy w zespole
dynamizm w działaniu, zaangażowanie w powierzone zadania, gotowość do wyjazdów zagranicznych
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych oraz liofilizowanych
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)
możliwość awansu na stanowisko specjalisty ds. eksportu i importu
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....