- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Asystent działu Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: ADM/200/1/02
Odpowiedzialności:
- koordynowanie harmonogramów działań dotyczących kampanii marketingowych, promocji, ulotek
- pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla zarządu
- koordynowanie działań związanych z przepływem informacji w celu przygotowania raportów, np. skuteczności kampanii marketingowych
- kontakt z centrami handlowymi (np. w zakresie umieszczania informacji o spółce na stronach internetowych centrów handlowych, przesyłania informacji o akcjach marketingowych)
- koordynowanie materiałami promocyjnymi związanymi z zakupami ratalnymi
- opracowywanie procedur i regulaminów akcji promocyjnych dla sklepów
- pomoc w realizacji projektu programu lojalnościowego
- pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych i ulotek (organizacja procesu druku i dystrybucji)
- koordynacja procesu przygotowania akcji promocyjnej (w tym kodowanie akcji promocyjnej w systemie KIS)
Oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Powerpoint)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- wykształcenie lub doświadczenie w marketingu będzie dodatkowym atutem
- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Asystent działu Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: ADM/200/1/02
Odpowiedzialności:
- koordynowanie harmonogramów działań dotyczących kampanii marketingowych, promocji, ulotek
- pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla zarządu
- koordynowanie działań związanych z przepływem informacji w celu przygotowania raportów, np. skuteczności kampanii marketingowych
- kontakt z centrami handlowymi (np. w zakresie umieszczania informacji o spółce na stronach internetowych centrów handlowych, przesyłania informacji o akcjach marketingowych)
- koordynowanie materiałami promocyjnymi związanymi z zakupami ratalnymi
- opracowywanie procedur i regulaminów akcji promocyjnych dla sklepów
- pomoc w realizacji projektu programu lojalnościowego
- pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych i ulotek (organizacja procesu druku i dystrybucji)
- koordynacja procesu przygotowania akcji promocyjnej (w tym kodowanie akcji promocyjnej w systemie KIS)
Oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Powerpoint)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- wykształcenie lub doświadczenie w marketingu będzie dodatkowym atutem