Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Budowlanej

    MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.   Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Asystent Działu Sprzedaży Pruszków
Asystent Działu Sprzedaży / Administracja - Spedycja Lotnicza i Morska

Asystent Działu Sprzedaży / Administracja - Spedycja Lotnicza i Morska

cargo-partner spedycja sp. z o.o. Profil firmy sprawdzona firma
Pruszków
praca stacjonarna
3315 dni temu

Pracuj z nami w cargo-partner spedycja Sp. z o.o.
Jesteśmy nowoczesną firmą logistyczną posiadającą ponad 100 biur na całym świecie, specjalizującą się w transporcie morskim, lotniczym i drogowym.
Oferujemy również usługi magazynowe i logistyczne.
W związku z ciągłym rozwojem naszej działalności w Polsce obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Asystent Działu Sprzedaży / Administracja - Spedycja Lotnicza i Morska

Miejsce pracy: Pruszków
Nr Ref.: PRU/IS102016

Do najważniejszych zadań będzie należeć:
  • wspieranie działań administracyjnych i sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych,
  • mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta, głównie w języku angielskim,
  • promowanie firmy i jej jak najlepsze reprezentowanie w kontaktach z zagranicznymi klientami i partnerami.
Poszukujemy osoby:
  • potrafiącej podjąć inicjatywę oraz samodzielne decyzje,
  • wykazującą się kreatywnością i umiejętnościami negocjacji
  • cechującej się bardzo dobrą organizacją własnej pracy oraz umiejętnością pracy
  • w zespole,
  • radzącej sobie ze stresem i presją czasu,
  • ze znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie),
  • z praktyczną znajomością pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość awansu w strukturach firmy (dział operacyjny, dział sprzedaży)  
  • system premiowania uzależniony od wyników pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dodatkowe świadczenia.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez cargo-partner spedycja sp. z o.o z siedzibą w Brwinowie przy ul. Moszna-Parcela 29, bud. C2, 05-840 Brwinów, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.”
Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@cargo-partner.com lub na wskazany powyżej adres siedziby, jednak uniemożliwi to dalszy udział w rekrutacji.

Klauzula informacyjna:

Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest cargo-partner spedycja sp. z.o.o z siedzibą w Brwinowie przy ul. Moszna-Parcela 29, bud. C2, 05-840 Brwinów (cargo-partner). Wszelkie kwestie związane z danymi osobowymi prosimy kierować na adres e-mail rekrutacja@cargo-partner.com. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres trzech lat w celu obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie, w zakresie dopuszczalnym wynikającym z przepisów prawa, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: rekrutacja@cargo-partner.com. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez cargo-partner danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne cargo-partner.

 

Poznaj

cargo-partner spedycja sp. z o. o.

Dlaczego warto?

cargo-partner jest prywatnym przedsiębiorstwem świadczącym pełen zakres usług logistycznych oraz transport lotniczy, morski i lądowy. Oferujemy szerokie spektrum profili zawodowych i możliwości rozwoju dla nowych pracowników oraz doświadczonych profesjonalistów. Szukasz pełnej wyzwań pozycji w międzynarodowej firmie? Skontaktuj się z nami już dziś!

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Spotkanie kwalifikacyjne
Krok Informacja zwrotna

Podobne oferty

  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Budowlanej

    MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.   Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...