specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
NBC to innowacyjna firma specjalizująca się w outsourcingu kadr IT. Obecnie zatrudniamy blisko 250 specjalistów na terenie Polski. Nasi pracownicy uczestniczą w ciekawych i innowacyjnych projektach w bankowości, w centrach usług wspólnych, w przemyśle i w dużych firmach IT.
Dla naszego biura w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracyjno-Handlowych
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: AAH/KRK/0816/MC
Pasujesz do nas jeżeli:
Lubisz prowadzić kalendarz i pilnować terminów, masz ład i porządek w dokumentach
Pragniesz zdobywać doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się firmie
Chcesz mieć realny wpływ na postępy realizowanych projektów
Będziesz odpowiedzialny za:
Obsługę klienta wewnętrznego
Przygotowywanie raportów, dokumentów, notatek oraz umów
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Bezpośredni kontakt ze specjalistami
Ciągłą współpracę z rekruterami i key account managerami w celu realizacji projektów rekrutacyjnych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku
Cenimy samodzielność, komunikatywność, zorganizowanie i rzetelność
Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, ważne jest dla nas Twoje zaangażowanie!
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w szybko rozwijającej się firmie
Pakiet benefitów
Komfortowe warunki pracy i pakiet szkoleń
Dużo wyzwań, możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji zawodowych
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...