Logart Personnel Consulting jest agencją pracy tymczasowej oraz firmą rekrutacyjną, która oferuje swoje usługi od 2003 roku. Specjalizacja firmy to obsługa firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) oraz firm o profilu produkcyjnym.
Aktualnie, w związku z rozwojem biura firmy w Warszawie, poszukujemy kandydatek/kandydatów do pracy w okolicach Siedlec/Łukowa na stanowisko:
Asystent/ka ds. rekrutacji pracowników tymczasowych
Miejsce pracy: mazowieckie / Siedlce
Zadania:
- Wspieranie doświadczonych konsultantów w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla firm produkcyjnych,
- Prowadzenie akt personalnych,
- Redagowanie ogłoszeń o pracę, selekcja CV i przeprowadzanie wstępnej weryfikacji telefonicznej kandydatur,
- Współpraca z klientem biznesowym na każdym etapie procesu rekrutacji,
- Reprezentowanie oddziału na targach pracy.
Wymagania:
- Posiadasz rozwinięte zdolności interpersonalne – lubisz rozmawiać i jesteś osobą otwartą na nowe doświadczenia,
- Jesteś osobą samodzielną, mobilną, dynamiczną, zadaniową i potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę,
- Cenisz sobie elastyczne godziny pracy,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane posiadanie własnego auta - zryczałtowany zwrot kosztów),
- Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w jednym z następujących obszarów: rekrutacja, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi, produkcja,
- Chcesz zdobyć podstawowe informacje z zakresu kadr i płac (prowadzenie akt personalnych w zakresie pracy tymczasowej).
Oferujemy:
- Płatny staż w stale rozwijającej się agencji doradztwa personalnego,
- Wynagrodzenie stażowe na poziomie ok. 1000 zł netto miesięcznie,
- 6-8 miesięczną praktykę z realną możliwością zatrudnienia po zakończeniu stażu,
- Pracę w energicznym i ambitnym zespole ukierunkowanym na sukces oraz dalszy rozwój zawodowy,
- Możliwość pracy w trybie home office (jeden dzień w tygodniu).