Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Dyrektora

Orbis S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
3343 dni temu

NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM

Asystent/ka Dyrektora
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ 
  • Czujesz się kimś wyjątkowym 
  • Dzielisz naszą pasję gościnności 
  • Nie ustajesz w swoim rozwoju 
  • Masz odwagę pójść dalej 
  • Czujesz w sobie ducha zdobywcy 
  • Jesteś innowacyjny 
  • Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą 

Jeżeli TAK, to TY jesteś osobą, której szukamy.

 

JAK O CIEBIE ZADBAMY 
  • zapewnimy Ci umowę o pracę 
  • nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć 
  • pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach 
  • damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
OCZEKIWANIA 
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • umiejętność łatwego budowania kontaktów międzyludzkich
  • umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie
  • szukanie nowych, skuteczniejszych rozwiązań przy realizacji powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • praktyczna umiejętności obsługi pakietu MS Office
MISJA 

 

Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Dyrektora Hotelu w obowiązkach administracyjno-księgowych, prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień i analiz biznesowych, prezentacji, koordynowanie komunikacji wewnętrznej między działami hotelu. Twoja dodatkowa misja to organizacja i administracja szkoleń wewnętrznych, koordynacja projektów wewnętrznych,   wsparcie kierowników działów z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów, aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów oraz wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora.

Ref.nr: AD/N&iWC/1016
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...