• Wsparcie działu finansowego;
• Wsparcie właściwego obiegu faktur;
• Pomoc w ewidencji faktur kosztowych w systemie finansowym;
• Wsparcie przy alokacji kosztów w systemie finansowym;
• Wsparcie przy uzgadnianiu wyników pomiędzy systemem finansowym i księgowym.
• Wykształcenie wyższe/ w trakcie, mile widziane kierunki ekonomiczne lub z przedmiotów ścisłych;
• Doświadczenie nie jest wymagane;
• Dobra organizacja pracy własnej;
• Umiejętność pracy w zespole;
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz obsługi MS Excel;
• Umiejętność komunikowania się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
• Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji oraz możliwość rozwoju zawodowego.
• Umowa zlecenie,
• Elastyczny czas pracy, dostosowany do zajęć na Uczelni.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.