Ogłoszenie numer: 955132, z dnia 2016-01-26
HR Line Magdalena Kozłowska
Dla naszego Klienta lidera na rynku leasingu i długoterminowego wynajmu samochodów poszukujemy profesjonalnych kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
Idealną kandydatką na to stanowisko będzie osoba, której profil łączy profesjonalną postawę w obsłudze administracyjnej z wysokimi umiejętnościami organizacyjnym, znajomością etykiety biznesowej jak również zmysłem do analitycznego i dokładnego działania.
Najważniejsze zadania:
- Wspieranie dyrektora i pracowników działu w kontaktach biznesowych.
- Działania organizacyjne mające na celu usprawnianie pracy.
- Przygotowywanie danych, raportów i prezentacji w języku polskim i angielskim.
- Przygotowywanie dokumentacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Udział w procesach koncepcyjnych i wsparcie w projektach prowadzonych przez przełożonego.
- Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
- Współpraca z zagranicznymi biurami spółki i kontakty z partnerami biznesowymi.
- Zarządzanie kalendarzem spotkań i obsługa podróży służbowych.
Wymagania
Efektywna realizacja wymienionych powyżej zadań wymaga:
- Doświadczenia na stanowisku asystenckim lub podobnym.
- Wykształcenia wyższego.
- Dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny.
- Praktycznej znajomości MS Office na poziomie zaawansowanym.
- Praktycznej umiejętności w tworzeniu raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim.
- Znajomości zasad etykiety biznesowej i wysokiej kultury osobistej.
- Wysokich umiejętności interpersonalnych.
- Umiejętności wyszukiwania informacji i pro aktywnej postawy.
- Przyjmowania odpowiedzialności za swoje działania.
- Samodzielności oraz doskonałych zdolności planowania i organizacji własnej pracy.
- Rzetelności w działaniu i uczciwości w kontaktach z klientami i pracownikami.
- Umiejętności kontroli szkodliwych emocji i impulsów.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w stale rozwijającej się organizacji o wysokich standardach działania.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i kontakt z międzynarodowym środowiskiem biznesowym.
- Wsparcie ze strony firmy w aklimatyzacji, poznaniu struktur i usług firmy.
- Firma opłaca szkolenia językowe.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.