
Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka działu zakupu narzędzi i planowania produkcji
Miejsce pracy: Łódź, Teofilów
Nr Ref.: AP/07/14
Nr Ref.: AP/07/14
Zadania:
- kontakt z dostawcami, zamawianie narzędzi,
- zapewnienie dostepnosci narzedzi zgodnie z planem produkcyjnym,
- analizy zakupowe,
- współpraca z innymi działami,
- administracja - kompletowanie dokumentacji.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególonści arkusza Excel,
- wysokie umiejętności analityczne,
- dbałość o szczegóły, odpowiedzialność,
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność,
- samodzielność, otwartość.
Oferujemy:
- pracę w dużym zakładzie produkcyjnym,
- możliowść zdobycia dośwaidczenia,
- umowę o pracę tymczasową,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dobre warunki pracy.