Najnowsze oferty pracy

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji i Księgowości

    KDM Dariusz Mazur   Stara Bukówka, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: bieżąca obsługa sekretariatu; odbieranie i wysyłanie korespondencji pocztowej; weryfikacja oraz księgowanie dokumentów kosztowych, faktur sprzedaży, wspomaganie działu księgowego w wykonywaniu bieżących zadań; współpraca z dostawcami...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystent Działu Księgowości Poznań
Asystent/ka księgowego ze znajomością języka niemieckiego

Asystent/ka księgowego ze znajomością języka niemieckiego

Grafton Recruitment
Poznań
praca stacjonarna
2403 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystent/ka księgowego ze znajomością języka niemieckiego
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-11-43007/PC
Dla naszego Klienta, centrum usług wspólnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/tki ze znajomością języka niemieckiego (dział zobowiązań).

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.
  • Wsparcie działu księgowego
  • Rozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowych według procedur i standardów firmy;
  • Weryfikacja, kontrola i księgowanie dokumentów finansowych;
  • Wprowadzanie danych finansowych do SAP systemu;
  • Sporządzanie raportów i udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych;
  • Stały kontakt z innymi oddziałami i klientem zagranicznym.
Requirements:
  • wykształcenie wyższe
  • płynna znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
  • pierwsze doświadczenie zawodowe będzie mile widziane
  • bardzo dobrą znajomość programu MS Office (w szczególności Excel)
  • Jesteś osobą bardzo komunikatywną;
  • Mile widziane doświadczenie w firmie międzynarodowej bądź w Shared Service Center.
Benefits:
  • umowa o pracę;
  • atrakcyjne zarobki
  • kursy językowe
  • jasna ścieżka rozwoju
  • dodatkowe benefity w postaci karty multisport oraz karty medycznej.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    9 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji i Księgowości

    KDM Dariusz Mazur   Stara Bukówka, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: bieżąca obsługa sekretariatu; odbieranie i wysyłanie korespondencji pocztowej; weryfikacja oraz księgowanie dokumentów kosztowych, faktur sprzedaży, wspomaganie działu księgowego w wykonywaniu bieżących zadań; współpraca z dostawcami...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.