
Jesteśmy polską firmą szkoleniową należącą do Grupy Job. Budujemy programy szkoleniowe tak, aby przełożyły się na efekty biznesowe u naszych Klientów. Szkolenia oferowane przez nas dostarczają uczestnikom konkretnych narzędzi podnoszących efektywność ich pracy, a Klientom pozwalają optymalizować koszty oraz budować przewagę konkurencyjną.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Sektora
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- koordynowanie wymiany informacji w ramach sektora, jak również w ramachinnych działów, komórek siedziby i grupy;
- koordynowanie wymiany informacji pomiędzy sektorem, sklepami, jak równieżpomiędzy firmą i dostawcami;
- przygotowywanie danych do negocjacji handlowych (raporty, analizy, zestawienia);
- administrowanie danymi handlowymi;
- wspieranie organizacyjne procesu zawierania umów z dostawcami;
- przygotowywanie i organizowanie zebrań sektora i targów produktowych;
- bieżące wsparcie pracy Kierownika ds. Zarządzania Kategorią.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunkowe np. marketing, handel, zarządzanie itp.);
- zainteresowanie negocjacjami, produktem, zarządzaniem kategorią;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- zdolności analityczne i organizacyjne;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
- planowany czas zatrudnienia: od zaraz do końca grudnia 2013 z możliwością przedłużenia nastyczeń 2014;
- atrakcyjne warunki finansowe.