Nasz Klient, firma dostarczająca rozwiązania outsourcingowe do sektora telekomunikacyjnego i energetycznego, w związku z dalszym rozwojem na Polskim rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/-ka Zarządu
Nr ref.: AZ/12/10/praca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Wykształcenie średnie lub wyższe - Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook ) - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Odporność na stres - Wysoka kultura osobista - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Dynamizm i świetne umiejętności organizacyjne
Od kandydatów wymagamy:
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazdów służbowych, spotkań oraz konferencji - Przygotowywanie zestawień, prezentacji oraz tłumaczeń na potrzeby Członków Zarządu - Składanie zamówień na materiały biurowe na potrzeby Zarządu - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Współpraca z innymi działami firmy - Czynności wynikające z bieżącej działalności firmy, zlecone przez Prezesa Zarządu
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie budującej pozycję na rynku - Stabilne warunki zatrudnienia - Atrakcyjne warunki wynagrodzenia - W perspektywie możliwość rozwoju i awansu