Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Asystent Sprzedaży - analityczne urządzenia pomiarowe
Asystent Sprzedaży - analityczne urządzenia pomiarowe
A.P. Instruments Sp. z o.o. Sp.k.
Warszawa, ul. Białozora 37A
asystent
pełny etat
umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1199 dni temu
Firma A.P. Instruments Sp. z o.o. Sp.k. - założona w Warszawie w 2001 roku, działa jako wyłączny i jedyny przedstawiciel oraz dystrybutor handlowy renomowanych światowych marek sprzętu analitycznego i pomiarowego. Nasi specjaliści doradzają przy wyborze odpowiedniej konfiguracji analizatorów i niezbędnych akcesoriów według indywidualnych potrzeb użytkowników. Zajmują się także organizacją pokazów oferowanych analizatorów i wykazują ich przydatność do konkretnych zastosowań w nauce i technice.
Asystent Sprzedaży - analityczne urządzenia pomiarowe
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Białozora 37A
Twój zakres obowiązków
Profesjonalne doradztwo, wsparcie i budowanie relacji z klientami
Kontakt z producentami urządzeń pomiarowych
Organizacja szkoleń i demonstracji analizatorów
Przygotowanie ofert handlowych
Przeprowadzanie pomiarów próbek
Udział w wydarzeniach branżowych
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe – technologia chemiczna, chemia, inżynieria materiałowa lub pokrewne
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży urządzeń pomiarowo-kontrolnych, analitycznych, sprzętu laboratoryjnego lub w sprzedaży B2B
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, analityczne myślenie, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie
Prawo jazdy kat. B (warunek obowiązkowy)
Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość pracy ze sprzętem światowej klasy i zdobycia ciekawego doświadczenia
Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Premię od sprzedaży
Wynagrodzenie podstawowe 4500 zł brutto + znacząca premia uzależniona od efektów pracy.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...