Najnowsze oferty pracy

  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystentka ds. Sprzedaży Kraków
Asystent Sprzedaży (Inside Sales Executive)

Asystent Sprzedaży (Inside Sales Executive)

Logwin Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1099 dni temu

Jesteśmy firmą logistyczną należącą do międzynarodowej Grupy Logwin, której historia sięga
1877 roku. Sieć własnych biur, obsługa klientów w zakresie spedycji: morskiej, lotniczej, kolejowej oraz transportu drogowego, a także usługi logistyki kontraktowej czy e-commerce sprawia, że kompleksowo obsługujemy wiele znanych marek.

 

 

Aktualnie do szeregów naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: 

Asystent Sprzedaży (Inside Sales Executive)
Miejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Bezpośredni kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem dla usług spedycji morsko-lotniczej – budowanie relacji
  • Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych klientów
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży we wszystkich procesach
  • Wsparcie obsługi obecnych klientów firmy z regionu
  • Rejestrowanie danych oraz raportowanie w systemie CRM
  • Wsparcie akcji marketingowo-sprzedażowych

Oczekiwania:

  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów – must have 
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Gotowość do rozwijania kompetencji sprzedażowych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Zaangażowanie w powierzane zadania, sumienność
  • Zdolności organizacyjne, chęć podejmowania inicjatywy, proaktywna postawa

Oferujemy:

  • Zdobycie praktycznej wiedzy „know-how” i wartościowego doświadczenia z zakresu spedycji oraz sprzedaży
  • Wsparcie doświadczonego handlowca, z którym będziesz pracować w teamie
  • Sponsorowany pakiet medyczny z nieograniczonym dostępem do lekarzy opieki podstawowej oraz specjalistycznej
  • Dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych oferującego m.in. dopłatę do karty sportowej Multisport, dofinansowanie wypoczynku własnego i dzieci, bony z okazji świąt Bożego Narodzenia i inne
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat
  • Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań
Benefity:
  • Dofinansowania zajęć sportowych
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Owocowe czwartki
  • Preferencyjne pożyczki
  • Brak dress code'u
  • Kawa / herbara
  • Parking dla pracowników
  • Bony na święta
  • Dofinansowanie do wypoczynku Twoijego i dzieci
  • Program rekomendacji pracowników
 

Poznaj

Logwin Poland Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Logwin to połączenie wieloletniego doświadczenia z nowoczesną technologią. którą codziennie dostarczamy naszym klientom. Dzięki globalnemu „know how” obsługę logistyczną realizujemy na najwyższym możliwym poziomie. Charakteryzuje nas ciągłe doskonalenie umiejętności, wypracowana latami precyzja w działaniu, zaangażowanie w każdy projekt oraz bycie zawsze blisko klienta. To właśnie dzięki tym atrybutom zdobyliśmy zaufanie największych marek.

Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych dla naszych klientów. Usługi realizujemy w ramach dwóch głównych segmentów działalności: logistyki kontraktowej oraz spedycji. Do tworzenia rozwiązań logistycznych podchodzimy modułowo, dzięki czemu optymalnie dopasowujemy gotowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta. Posiadamy usługi dedykowane e-commerce, retail oraz b2b.

Proces rekrutacji

Krok Przeszukanie bazy CV
Krok Publikacja ogłoszenia i zbieranie CV
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Spotkanie z kierownikiem obszaru
Krok Informacja zwrotna

Opinie o pracodawcy

Anna Orsłowska

Operations Manager WDP

W Logwin lubię ludzi. Wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa i to jest dla mnie bardzo ważne. Razem jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu!

Daniel Ałdaś

Magazynier

Pracę w Logwin polecam każdemu, kto szuka elastycznych godzin pracy i nie lubi monotonii, ponieważ każdy dzień tutaj różni się od innych. Atmosfera jest przyjazna, dużo się śmiejemy i sobie pomagamy, a co najważniejsze szanujemy się nawzajem.

Więcej

Podobne oferty

  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...