Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która jest największym sprzedawcą i dystrybutorem energii elektrycznej w Polsce oraz drugim co do wielkości jej producentem. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 18 proc. powierzchni kraju, zatrudnia około 29,5 tys. osób. Od czerwca 2010 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
Asystent w Departamencie Zarządzania Portfelem
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 3_08_2012
Wymagania:
Co najmniej średnie wykształcenie;
Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu;
Wysoka kultura osobista;
Umiejętność współpracy, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji;
Bardzo dobra organizacja czasu pracy, również pod presją czasu;
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
Umiejętność profesjonalnego redagowania korespondencji, również zagranicznej;
Dobra znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu dla trzech Departamentów;
Organizacja spotkań, konferencji, podróży służbowych;
Prowadzenie ewidencji dokumentów;
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
Redagowanie pism, notatek i dokumentów, przygotowanie prezentacji;
Prowadzenie działań administracyjnych Departamentów.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia;
Możliwość pracy w Spółce, która zarządza jedną z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...