Zakres obowiązków: zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych; zamawianie cateringów na spotkania w biurze; wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne; koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania; zarządzanie korespondencją e-mail; przyjmowanie...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie; Kompletacja i archiwizacja...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych; zamawianie cateringów na spotkania w biurze; wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne; koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania; zarządzanie korespondencją e-mail; przyjmowanie...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie; Kompletacja i archiwizacja...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
dyrektor / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...