Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystent w dziale Marketing and Business Development
Job location: Warsaw
Nr ref.: 1-13-44899/PC
Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystenta w dziale Marketingu i Rozwoju Biznesu (Credentials).
Głównym zadaniem będzie przede wszystkim koncentrowanie się na rozwoju i zarządzaniu globalnymi credentialami (listami intencyjnymi) w bazie danych, a w szczególności informacji z regionu UKMEA.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za gromadzenie i zarządzanie innymi treściami prawnymi, w tym rankingów, nagród i wyróżnień, wsparciem Senior Managera, Global BD zespołu, odpowiedzialna za wstępne wprowadzenie credentiali do bazy danych, tworzenie i edytowanie dokumentów opisujących zdobyte doświadczenia, współpracując bezpośrednio z partnerami i prawnikami, przygotowywanie raportów i zbieranie informacji, aby poprawić jakość usług. Dodatkowo, osoba ta będzie wsparciem dla zespołu MBD.
Asystenta w dziale Marketingu i Rozwoju Biznesu (Credentials).
Głównym zadaniem będzie przede wszystkim koncentrowanie się na rozwoju i zarządzaniu globalnymi credentialami (listami intencyjnymi) w bazie danych, a w szczególności informacji z regionu UKMEA.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za gromadzenie i zarządzanie innymi treściami prawnymi, w tym rankingów, nagród i wyróżnień, wsparciem Senior Managera, Global BD zespołu, odpowiedzialna za wstępne wprowadzenie credentiali do bazy danych, tworzenie i edytowanie dokumentów opisujących zdobyte doświadczenia, współpracując bezpośrednio z partnerami i prawnikami, przygotowywanie raportów i zbieranie informacji, aby poprawić jakość usług. Dodatkowo, osoba ta będzie wsparciem dla zespołu MBD.
Requirements:
- biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)- warunek konieczny
- znakomite zdolności pisania i edycji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
- doświadczenie w firmie prawniczej bądź znajomość środowiska prawniczego mile widziane
- doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.
Benefits:
- możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikatów
- ambitne, ciekawe zadania
- nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, karty lunchowe).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".