InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta CCHBC poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent w Dziale Sprzedaży
Miejsce pracy: Kielce
Nr Ref.: ASDzS/Kielce
Obowiązki:
- Przygotowanie i organizacja różnych wydarzeń w odpowiednim dziale takie jak: spotkania i konferencje;
- Regularne przygotowanie odpowiednich raportów związanych z działalnością działu;
- Odpowiedzialność za prawidłową dokumentację wewnętrzną działu (włączając w to dokumentację kadrową); dokumentację zewnętrzną, obsługę korespondencji, katalogowanie dokumentów;
- Przygotowanie korespondencji niezbędnej do działalności przełożonego;
- Tłumaczenie potrzebnych dokumentów;
- Przygotowanie planu zajęć przełożonego, oraz terminarzów spotkań;
- Odpowiedzialność za funkcjonowanie podległych sal spotkań ( sal konferencyjnych);
- Współpraca z Centrum Obsługi Klienta;
- Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
- Biegłą znajomość jęz. angielskiego;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Wykształcenie min. średnie;
- Znajomość podstaw z zakresu HR;
- Doskonałość operacyjna oraz świadomość finansowa;
- Nastawienie biznesowe oraz nastawienie na cel i osiąganie wyników;
- Umiejętność zarządzania zmianą;
- Umiejętności budowania efektywnych relacji z partnerami biznesowymi oraz współpracownikami;
- Umiejętności przywódcze oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
- Zatrudnienie bezpośrednio u u klienta;
- Pracę w dużej, prężnie działającej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od osiąganych wyników;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju i zdobycia nowych kwalifikacji.