Asystent w zespole IT Help Desk
Warszawa
Umowa o pracę
Czym zajmuje się zespół?
Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za
- Bieżące wsparcie pracowników KPMG w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych
- Przygotowywanie i konfigurację stacji roboczych
- Prace administracyjno - biurowe w dziale IT
Oczekujemy
- Doskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Office
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
- Znajomości zagadnień sieciowych
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Dobrej znajomości angielskiego
- Umiejętności pracy w zespole
- Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
- Szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym pakiet benefitów
- Dobrą atmosferę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Prestiż