Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Asystentka Zarządu Rzeszów
Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu

Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu

Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o
Rzeszów
praca stacjonarna
2155 dni temu

Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o buduje Podkarpacki ekosystem innowacji i startupów poprzez budowanie relacji pomiędzy jego członkami. Jest facylitatorem i łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji. Pracuje z firmami, instytucjami naukowymi, uczelniami, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestuje w projekty badawcze o wysokim potencjale do komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych. Stwarza przestrzeń prototypowania oraz społeczność studentów, startupów i kół naukowych.

Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie czynności administracyjnych Kadry Zarządzającej;
  • Profesjonalny kontakt z klientami i partnerami firmy, dbanie o wizerunek spółki;
  • Prowadzenie kalendarza i skrzynki pocztowej (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach);
  • Przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych oraz organizowanie telekonferencji i harmonogramów pracy Kadry Zarządzającej;
  • Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów, prezentacji i materiałów na spotkania biznesowe zewnętrzne i wewnętrzne;
  • Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism oraz prezentacji;
  • Obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych, korzystanie z urządzeń biurowych sekretariatu;
  • Organizacja wyjazdów służbowych Kadry Zarządzającej, w tym rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych;
  • Realizowanie innych zadań zlecanych przez Kadrę Zarządzającą;
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi PCI oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym Spółki.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) oraz narzędzi Google;
  • Swobodne posługiwanie się językiem angielskim;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Doskonała komunikacja interpersonalna, asertywność;
  • Umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami;
  • Terminowość i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Samodzielność;
  • Nastawienie na współpracę oraz pomoc organizacyjną dla gości i pracowników;
  • Zaangażowanie, kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym lub zbliżonym stanowisku.
Oferujemy
  • Umowę o pracę (zadaniowy czas pracy);
  • Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności; 
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
  • Zakres wynagrodzenia: 3 000 – 5 000 zł netto, adekwatnie do posiadanego doświadczenia.
Zastrzeżenie:
Podkarpackie Centrum Innowacji zastrzega sobie nierozpatrywanie ofert złożonych po terminie, możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Klauzule RODO:

1. „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy, odbywających się w PCI.

2. Powyższa zgoda obejmuje w szczególności przetwarzanie danych osobowych dla celów: nawiązania kontaktu i umówieniu rozmowy kwalifikacyjnej, sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, realizacji innych działań formalnych wymaganych do nawiązania współpracy w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

3. Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Spółka Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...